søndag den 19. februar 2012

Så har jeg gjort det igen

Nu er jeg begyndt på endnu et slumretæppe, men var det nu alligevel ikke bedst at gøre et af de andre færdige som jeg allerede er beyndt på, jo det var det...men... jeg har i flere år drømt om et slumretæppe med Dresden Platte i Kaffe Fasset stoffer og nu var lejligheden der lige til at komme i gang med det,bunnyhilldesigns har startet et projekt som hedder Scrappy plate club ( kig under free patterns ) nu har jeg så fået syet de 12 hjul jeg skal bruge, så må jeg jo lige se hvornår resten kommer, de skal syes på hvid bund.

11 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Hold da helt op hvor er det flot!!

Birgits Puslerier sagde ...

Skønne farver og mønstre!

Skjold sagde ...

Det er rigtig flot.
Det er jeg spændt på, at følge

Camilla sagde ...

Woaw det ser godt ud! Lækre farver. Jamen det kan jeg da sagtens forstå du var nød til at starte på :> Glæder mig til at se mere.

Maria Harrits sagde ...

Ja, nu har jeg så bare lyst til at smide alt hvad jeg har i hænderne og sy med!!! Men det gør jeg ikke. Det er bare utrolig lækkeret!

Gitte Møldrup sagde ...

Kan godt forstå du benyttede chancen og hoppede med. Det ser dejligt farvestrålende ud foreløbigt.

Inge (Kludenyt.dk) sagde ...

Ja man vil jo hele tiden noget nyt, og det er jo ganske flotte hjul du der har lavet.....Inge

Hanne sagde ...

Det er et lækkert tæppe du er kommet igang med ! Farverne og stofferne - jeg elsker Kaffe
Din hope bom er da blevet helt fantastisk - det er jo nærmest et helt kunstværk
Kh hanne

Gitte sagde ...

Flotte mønstre. Du kan jo spørge din søster eller mig, hvordan man kan sy dem ned på stoffet med usynlig tråd, hvis du ikke orker at sy dem på i hånden. Et og andet lærte vi jo på applikationskurset med Eva

Kis Joan Jørgensen sagde ...

Hej Bedste det er flot det der skal blive et tæppe

Kis Joan Jørgensen sagde ...

Hvor er det nogle flotte farver,glæder mig til at se mere af det