søndag den 12. februar 2012

Fødselsdagsgaver

 I går var jeg til Marias runde fødselsdag ( hun fylder først i morgen ) vi var en hel flok dejlige piger/damer til nogle hyggelige timer med alt hvad hjertet kan begære og mere til af lækre kager...MUMS

 Maria er jo vild med limegrøn og pink, så der skulle syes noget i de farver til hende.... men hvad...det gik jeg så og tænkte over i nogle dage, måske noget med katte, hun har jo skønne Miss May, huskat stribet stof kunne jeg altså ikke opdrive ( jeg har forsøgt ) det bedste blev så noget med striber og prikker, så først en lille nålepude med en lille mis på og patch lapper på bagsiden.

 Så en lille Mug Rug med en mis på

 en lille mappe med en mis på

 Maria drikker jo hverken kaffe eller te, men chokolade det kan hun lide, så nu kan hun have sin egen lille beholdning med rørepinde med sig

 På bagsiden af mappen har jeg lavet en lille lomme, der kan hun så stikke den lille Mug Rug ned

 her det samlede sæt

 Mens jeg var til fødselsdags havde min søde mand et par venner til frokost, man siger jo kvinder snakker meget, men det gør mænd åbenbart også, for dette syn mødte mig da jeg kom hjem, en afbrændt grill handske, hvor er tommeltotten??? pist væk... han havde glemt at slukke for en af kogepladerne ( vi har altså el og ikke gas ) så det er nok først blevet opdaget ved den brændte lugt, men han havde luftet godt ud til jeg kom hjem.

12 kommentarer:

mordorte sagde ...

Hvor det en sød ide,du der har fået. Den gave kan hun da kun have blevet glad for. Jeg kan se det ikke kun er katte der er applikeret på, der er da også små katte poter

Lene sagde ...

ej altså hvor er det et super fint sæt, er simpelthen vild med farverne og motiverne....og bage-klædet...jamen jeg er helt solgt

Marlene sagde ...

Sikke et fint sæt du har lavet til Maria, og så flot og kreativt.

Hold op det er farligt at snakke for meget :-)

God søndag

Camilla sagde ...

Hvor er det alt sammen blevet super godt. Alletiders idé med den mappe til chokolade. Og skønne farver.

Helene Juul sagde ...

Det var bare sådan en flot gave du havde lavet til Maria. Man kan jo næsten ærgre sig over, at der er så lang tid til at man fylder rundt ;-)

Gitte sagde ...

Det er en meget fin gave Maria har fået af dig. Jeg bliver helt misundelig.

Anonym sagde ...

det er en rigtig sød og sjov gaveide, du der har fået Ane

Anne-Mettes Oaser sagde ...

En skøn fødselsdagsgave, som må have vakt glæde.
Kan man ikke kun trække på skuldrene og sige "MÆND"!!!

Jette sagde ...

Meget søde katte-ting du har syet.

Ja manden din må være glad at han ikke futtede hele hytten af ;o)

Kari sagde ...

Hold op hvor er dine katte søde.

Birgits Puslerier sagde ...

Fine katte ting du har produceret - du er opfindsom :o)

Hanne sagde ...

Fantastisk skønne ting du har lavet til Maria... Hvor er du altså go´...
Kh hanne