søndag den 30. august 2009

Træf

I weekenden tog vi til Sjælland, vi skulle have det årlige familietræf lørdag som i år skulle være på Sjælland, vi tog allerede afsted fredag, der besøgte vi nogle venner i Ølstykke, lørdag fik jeg 3 1/2 time for mig selv til Træffet i Roskilde, jeg kunne som sagtens have brugt længere tid end det, hold da op der var mange damer og mange spændende butikker at besøge.

For nogen tid siden købte jeg dette stof hos Helene Juul som jeg synes er fantastisk smukt, jeg ville på træffet se om jwg kunne finde nogle stoffer som kunne mache til.
Det skar virkelig i hjertet at skulle klippe i stoffet, efter lidt overvejelser og flytten lidt rundt på stoffet fandt jeg et lille område jeg kunne bruge til at finde de rigtige stoffer efter, så det kom med på træf....men tænk jeg glemte helt at kigge efter noget som passede til, jeg var alt for optaget af at kigge i alle butikkerne, så det lille stykke stof lå i bunden af min taske da jeg kom hjem, ganske urørt.....så jeg behøvede slet ikke at have klippet i stoffet og haft alt det besvær med at finde ud af hvilket lille hjørne jeg kunne undvære.

Her er mit udbytte fra træffet.....11 mønstre, 5 bøger, nogle forskellige stoffer, lidt knapper og en Inch lineal, som jeglænge har savnet.....og ca 1800 kr fattigere ;-)


1 enkelt lille nål til samlingen blev det også til. HH



1 kommentar:

Lone's Andet Univers sagde ...

Hejsa med dig

Jeg syns du skal kigge på det her link. faldt lige over det og kom i tanke om det stof du gerne ville ha noget til at matche det.
Knuzzer og Go' Dag
Lone

http://www.stof2960.dk/16549611?i=24089114