tirsdag den 7. oktober 2014

Træf i Alsace

 Så er jeg hjemme igen efter næsten 4 ugers ferie i Frankrig ( her i huset er vi jo lidt Frankofile ;0) de ferieplaner vi oprindelig havde måtte vi lave om, da hunden blev syg, så vi kom senere afsted til Frankrig, det betød jo så at vi blev en uge i Alsace og så var der jo lige det store European patchwork meeting, som jeg så kunne besøge i to dage, der var 152 butikker at handle i, men de var nu ikke alle lige spændende. Her på billedet er det en af de store bogbutikker der var der, fik da også købt lidt ;0)
 der var rigtig mange mennesker der, torsdag var jeg kun i de haller hvor der var butikker og fredag var jeg mest og se udstillinger
billedet herunder er fra Quilt Mania`s stand

 Billedet herunder er fra Mary Kovals stand, hun var der med hendes antikke quilts, hun er godt nok en sød og spændende dame at tale med
 foran på bordet ved hendes stand lå der små antikke blokke som hun solgte
 jeg købte en bog af hende med nogle af hendes egne favoritquilts
jeg købte også en af de små antikke blokke som måske engang kan komme bag på en quilt syet fra hendes bog.
Nu har jeg så prøvet at være til træf i Alsace, men det ville ikke være noget jeg ville ændre ferieplaner for at komme på igen, men når man nu sådan lige kom nogle dage før træffet skulle holdes, så skulle det da prøves, jeg havde jo for længst været forbi Alsace på det tidspunkt hvor der var træf, hvis ikke hunden var blevet syg.
Men sikke da et vejr at komme hjem til, vores tre sidste overnatninger var ved Kassel i Tyskland med 28 g varme, så det her er sørme noget ganske andet....jeg fryser... brrrr

1 kommentar:

Gitte sagde ...

Sådan en tur til Alsace har jeg stadig til gode, det er vist kun noget jeg går og drømmer om, men spændende ser det ud.