fredag den 8. marts 2013

Jeg...en "Stickler"

Min første blok til mit Dear Jane tæppe er færdig, så nu er jeg en "Dear Janer" eller en "Stickler" det bliver et kæmpe stort arbejde, men vi er en 12-14 damer som har  har dannet en Dear Jane gruppe, så det kan forhåbentlig holde gejsten lidt oppe, når vi kan læne os lidt op af hinanden undervejs. 
Hvis der er nogle som ikke ved hvad en Dear Jane quilt er, er her et foto fra bogen af det færdige tæppe som er syet i 1863 af Jane Stickle, det består af 225 blokke og 5602 dele, hver blok er 11½ x 11½ cm og består af mange små dele, så det bliver noget at af et arbejde at komme i gang med. Det er flere år siden jeg købte bogen fordi jeg engang gerne ville lave quilten og det er jeg så i gang med nu.
God weekend til jer alle.

6 kommentarer:

Maria Harrits sagde ...

Nydeligt - er det ikke bare dejligt at komme i gang!

Annestof sagde ...

Der kan man bare se. Det er aldrig for sent. Held og lykke med det store projekt.

Kari sagde ...

Fin blog. Jeg glæder mig også til at komme igang.

susanne paysen sagde ...

Smuk , flot skønt at du også er i gang .

Inge sagde ...

Flot, held og lykke, jeg var også begyndt, men er stoppet igen.....

Birgits Puslerier sagde ...

Sikke et arbejde du der begiver dig ud i men flot bliver det :o)