lørdag den 7. januar 2012

Ny Designvæg

 Ja, det vil altså sige det er faktisk den gamle designvæg som jeg har fået Jan til at dele i 3 stykker, den gamle var lidt træls at bakse rundt med når den ikke var i brug, nu kan jeg så også vælge at bruge 1, 2 eller dem alle 3 afhængig af størrelsen af det som skal op at hænge på designvægen.

 Det er en blød massonitplade beklædt med en plaid fra Jysk og hæftet fast på bagsiden.

 Jeg har brugt 2 plaider, der blev en lille rest tilbage som jeg så har brugt til at beklæde 2 flamingoplader med, så har jeg dem til at sætte småtterierne fast på.

5 kommentarer:

Camilla sagde ...

God idé at dele den. Glæder mig til at se den blive fyldt.

Maria Harrits sagde ...

Super smart!

Inge (Kludenyt.dk) sagde ...

Rigtig god ide, hvor brede er de???? Inge

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Lækkert. En designvæg står HØJT på min ønskeseddel og to-do liste ;-).

Hanne sagde ...

Det er altså en super god ide...
kh hanne