tirsdag den 25. oktober 2011

Some Kind Of Wonderful

 Da jeg desværre ikke nåede at komme med i den nye stitch-a-long  Quilt lavet over bogen Some Kind Of Wonderful, har jeg startet min egen Stich-A-Long  ;o) og her er de første 3 blokke.

På den første blok har jeg syet knapper på i stedet for stofstykker som syltetøjsklatter, jeg vil forsøge at bruge mest muligt fra mit stoflager.

 Jeg vil forsøge om jeg kan overholde de forskellige datoer for færdiggørelse af blokkene, men nu må vi se om det kan lade sig gøre ;o)

9 kommentarer:

Skjold sagde ...

Det ser spændende ud. Det må jeg vist kigge nærmere på.
Hvor har du købt bogen?

Berit sagde ...

Nej, hvor spændende. De er da rigtig søde de blokke.

Marlene sagde ...

Hvor ser det spændende ud.

Så flot.

Kram Marlene

Camilla sagde ...

Hvor er de flotte. Jeg er især vild med thekoppen.

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Du lægger stærkt ud. Søde og sjove blokke og perfekte til at få brugt lidt fra lagret ;-)

Jette sagde ...

Rigtig flotte blokke - det bliver spændende at følge med hvad du laver ;o)

Kari sagde ...

Hold da op hvor er de søde. Med dit tempo, så kan du da sagtens overholde tidsfristerne. Glæder mig til at se flere blokke.

Hanne sagde ...

Flotte flotte motiver er spændt på at se det færdige resultat.
Kh hanne

Gitte sagde ...

Det kan det da sagtens med det tempo du har på. Det ser flot ud.