mandag den 26. september 2011

Begavet

Jeg har haft fødselsdag for nylig og fik mange dejlige gaver. Vi havde børn og børnebørn med på Pinden i Århus og spise, det var en rigtig hyggelig aften. Jeg tror dette er den største buket blomster jeg har fået og helt vild smuk er den.

En ansigtsbehandling ( det kan være det kan hjælpe lidt på udseendet ( Et dejligt weekendophold sammen med Jan og Charlie kan jeg også glæde mig til ( så skal vi bare finde en ledig weekend ) Jan havde undersøgt på forhånd at Charlie gerne måtte komme med, undtagen i restauranten.

En Dear Jane Cd- rom og linealer til at renskære med, bogen har jeg i forvejen. Det bliver nok næste års store projekt

En tv-plaid som også kan bruges på camping på kølige aftener, endnu en buket og et nyt P-ur denne gang fra Peugeot, vi har haft et fra Jacob Jensen, som kun virkede 1 gang ud af 4 det duer jo ikke, og slet ikke hvis det er hos carpark eller andre lignende man parkerer, så nu håber jeg dette er bedre. Så det må siges at have været en indbringende dag. 

8 kommentarer:

Skjold sagde ...

Tillykke. Ja det har da været indbringende. Godt, at Charlie kan komme med. Jeg har hørt andre der har haft problemer med Jacob Jensen P-skiven.

Maria Harrits sagde ...

Det ser godt nok dejligt ud! Stort tillykke med dagen. Knus

Berit sagde ...

Hold da op en indbringende dag du har haft. Dejligt.

Camilla sagde ...

Stort tillykke med dagen. Godt du blev fejret på behørig vis.

HEKSEN sagde ...

Tillykke med dagen. Ja du er rigtig blevet begavet, og jeg glæder mig til at se din Dear Jane næste år ved denne tid :)

Hanne sagde ...

Stort tillykke og sikke da nogen gode gaver du har fået !
kh hanne

Kari sagde ...

Hjertelig tillykke med fødselsdag.

Gitte sagde ...

Hold da helt op, du er godt nok forkælet med alle de gaver