mandag den 25. oktober 2010

Fantastisk USA tur

Så er jeg hjemme igen fra en helt fantastisk tur til Pensylvania, med masser af oplevelser, hyggelige stunder og indkøb, stadig med jetlag efter 26 timer uden søvn, jeg har været på job i dag men jeg skulle heldigvis først møde til middag.

Her er vi på besøg i et Minonithjælpecenter som hjælper nødstedte lande uden for USA, her sidder der bl.a. kvinder og syr og quilter tæpper som bliver solgt på Auktion og pengene der kommer ind bruges til nødhjælp, kvinderne var helt fantastisk dygtige til at quilte, der kunne være mange sting på nålen af gangen.


Her er en Amish Buggy, vi boede jo lige blandt alle Amish folkene, en spændende oplevelse.


Alle PW butikker vi kom i var der også masser af færdige quilts i alle regnbuens farver og mønstre.




Mandag eftermiddag da vi kom hjem fra tur, stod der blomster til Berit og jeg på vores værelse, det var fra Holger og Charlie ( vores hunde ) de havde sendt blomster fordi de savnede os, de skulle også hilse fra vores mænd, så vi havde smukke blomster at kigge på resten af tiden vi var der.




Den sidste hele dag vi var der og der ikke var flere muligheder for indkøb tog jeg et billede af alt jeg havde købt, det ligger så her på min seng, masser af stoffer, bøger, linealer m.m. og også nogle ting som slet ikke havde med PW at gøre.
Det har været en helt fantastisk og spændende tur, så nu skulle jeg gerne have stoffer til det næste stykke tid ;-)
I have been on a PW trip to Pensylvania a fantastic place to spend some time, and lots of PW shop`s with wonderful fabic.




11 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sagde ...

jamen jamen jamen ;-))) dine indkøb ser jo helt vildt vidunderligt spændende ud.

Else Marie sagde ...

Jeg er godt misundelig, dejligt med dine linialer, og sikken en masse lækkert stof.

Maria Harrits sagde ...

Nøøøjjjjj!!!! Det ser lækkert ud! Glæder mig til at høre nærmere! Knus

Birgits Puslerier sagde ...

Velkommen hjem - du kommer da ikke til at mangle noget foreløbig kan jeg se?
Spændende hvad du skal lave af det hele.
Det ser flot ud det tæppe de sidder og syr på alle damerne. :o)

Skjold sagde ...

Dejligt, at I har haft en god tur.
Det bliver spændende at høre mere.
Sikke nogle betænksomme hunde I har. Dem må I have opdraget godt. :-)

Anonym sagde ...

HejHanne, godt at høre du har haft en dejlig tur og sikke meget stof og tilbehør du har med hjem,det har været den store pungs tur,spændende at se dine ting når du har syet i stoffet.Jeg har også haft travlt og syet en meget flot julestjerne som var utrolig sværd, men du kan jo bedømme selv.

Anonym sagde ...

Ja og selvfølgelig skal der ikke være d i svært det var en slåfejl :o)

Pia sagde ...

Velkommen hjem.
Det ser rigtig godt ud :-)

Kari sagde ...

Velkommen hjem igen. Sikke mange ting du har købt. Det kan jo være vi kommer til at kigge lidt nærmere på noget af det. Sikke nogle søde hunde I har. Gad vide om min kat ville gøre det samme.

Hanne sagde ...

Velkommen hjem. Det lyder til at være en super dejlig tur I har været på.
Og sikken en masse dejlige indkøb.
Altså hvor er det nogen dygtigt hunde I har. Min Mille kan ikke finde ud af at sende blomster.

Helene Juul sagde ...

Det lyder som om I har haft en rigtig dejlig tur Hanne ... og sikke nogle dejlige ting du har købt. Jeg spotter adskillige repros ;-)
knus