fredag den 3. september 2010

Kallender

Den anden dag var jeg hos helene juul. jeg skulle ud og købe den fantastisk flotte kallender med alle Quiltepigerne i, den ville jeg ikke købe på træffet for bilen var temmelig stuvet op efter vores campingtur, jeg ville være sikker på den ikke blev krøllet, Helene og pia var i butikken, så billederne af dem blev også signeret, det er en fantastisk flot kallender de har lavet og 200 kr er da billigt for en kallender med de skønne kvinder man kan have hængende på væggen hele næste år og så overskudet der går til et fantastisk godt formål, nemlig til Kræftens Bekæmpelse, man ved jo ikke hvornår kræft kan ramme i ens egen familie eller nærmeste omkreds, så skynd jer at købe et eksemplar i helene`s butik og støt det gode formål.
Jeg er jo lidt bagud med Designudfordringen og Sahra`s sampler, som jeg også hentede ved samme lejlighed, så nu må jeg se at få lavet noget i weekenden på dem. I have bourght this fantastic kallender, with all those lovely Quilting women inside, you can olso bye it by helene juul

3 kommentarer:

Berit sagde ...

Dejligt med lidt reklame, og god arbejdslyst.

Hanne sagde ...

Ja det er nogen "seje tøser", der har lavet kalenderen

Kari sagde ...

Jeg kan godt lide at du reklamere for os, og synes at vi har "gjort" et godt stykke arbejde.