fredag den 13. august 2010

Hjemme igen

Vi har lige været 4 dage i København med et hold venner, Mændene skulle ro kajak et par dage, her ror de ud fra Frederiksdal kanal.
Vi piger tog rutebåden fra Frederiksdal til Lyngby, en virkelig smuk tur, jeg var lige omkring Speich i Lyngby inden vi skulle sejle retur med båden, men jeg købte nu kun meget lidt.
En hyggelig og smuk tur i lækkert solskinsvejr



Vi piger var bl.a også inde og se Margit Brandt`s udstilling i Kunstindustrimuseet i Bredgade, der var flere ting man kunne nikke genkendende til fra ungdomsårene. På vej tilbage fra udstillingen mødte vi lige disse flotte fyre som skulle til vagtskifte på Amalienborg.Vi var også en tur på Bakken onsdag aften og se Cirkusrevyen, der fik vi os nogle gode grin og en hyggelig aften.



Torsdag besøgte jeg en Efterskole veninde, hvor der også kom en anden veninde fra skolen, vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag, med grin og hygge, jeg havde lovet at tage kage med, det blev en kage fra Lagkagehuset på Strøget....den var ikke større end en Mazarinkage, men en hel del mere lækker, den kostede 89 kr og var virkelig....MUMS...men sikke nogle priser de har på kager derovre.I have been 4 days in Copenhagen with some freinds, some very nice and cozy days, we have relaxed and olso seen some things in town.




3 kommentarer:

Birgits Puslerier sagde ...

Det ser hyggeligt ud :o)

Kari sagde ...

Det lyder til at I har haft en dejlig tur. Jeg er ikke meget for at sejle, men lige der, hvor I har været tror jeg godt jeg kunne klare. Det ser endda fristende ud.

Berit sagde ...

Du suser noget rundt her i sommer. Men hvor ser det hyggeligt ud.