fredag den 2. juli 2010

Frugtpose

Prinsessekronen jeg købte til Prinsesseaften hos helene juul d 19 juni, faldt bestemt i god jord hos det ældste barnebarn på 8, vi passede nemlig børnebørn her i weekenden og var bl.a i Den Gamle By med dem, der skulle kronen også med.

For noget tid siden syede jeg en pude til mit ældste barnebarn som hun skal bruge når hun er til spejder, så den mindste skulle jo også have noget, så jeg har syet en ny frugtpose til ham som han kan bruge i børnehaven, han har selv valgt det nederste stof med bamserne fra mit lager, på denne her måde fik jeg jo også lige udfoldet min trang til stitchery og farvelægning.


Broderiet lidt tættere på.



Det kommer fra denne bog.
I have just made a small bag for my youngst grandchild for his fruit, as he use in his Kindergarten.



2 kommentarer:

Berit sagde ...

Nej, hvor er den rigtig god, og god ide med frugt pose. Yndig prinsesse. God week-end

Skjold sagde ...

Sikken dog en yndig lille prinsesse du har til barnebarn.
Din frugtpose er rigtig sød.
Det lyder da spændende at blande det med farvekridt.