fredag den 25. juni 2010

Broderusk

Sidste weekend var jeg på kursus hos Helene Juul på Hørning Kro, der var Norske Wenche fra Northern Quilts med nogle af hendes nye Broderusk mønstre, en helt igennem hyggelig dag, hun havde tegnet et navneskilt til os hver, her er så mit, som skal indgå i en lille udfordring fra Maria som skal vises frem i September måned i Århus Quilterne, Wenche viste også lidt om hvordan man kan farvelægge sine broderier, det vil jeg prøve med andet også.


Jeg blev fristet til bl.a. at købe disse ruller med broderitråd, de er super lækre at sy med.


Jeg var en af de heldige som vandt i lodtrækningen og fik denne flotte Sewing Ben Det var en super dag i hyggeligt selskab.
Last weekend i was on course, with embroidery and colors, it vas a very nice day.

2 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Hvor er det navneskilt blevet fint - og takl for sidst. Det var et rigtig fint kursus.
God weekend.
Mange hilsner
Anne-Mette

Berit sagde ...

det ser rigitgi godt ud dit naven skilt ( slet ikke misundelig) og heldige dig at du vandt.