onsdag den 20. januar 2010

VENG

Jeg har også været med på syweekend i Veng, en rigtig hyggelig weekend med grin, sjov og hygge og også syning, og sent i seng, jeg synes nu ikke jeg fik lavet så meget, jeg er ved at lave et slumretæppe i Square Dance, men jeg havde helt glemt hvor lang tid det tager at lave, men bare det er anstrengelserne værd, går det jo nok.
Jeg var også med i den store beslutning i weekenden, jeg skal nemlig også med til Amishfolket i USA til efteråret det glæder jeg mig meget til.
Nogen nød led vi heller ikke Lene`s mand John sørgede for aftensmad til os, så vi hyggede rigtig med god mad, rødvin og kandelaber på bordet.

Udsigten fra spisebordet var Maria`s flotte billeder som udsmykker lokalet.


Kage manglede vi heller ikke det havde Anja taget med helt fra Sjælland. I have been on weekend sewing with a lot of nice ladys.



2 kommentarer:

Lenesquilt sagde ...

Ja det var en rigtig god weekend.

Skjold sagde ...

Det lyder til, at have været en rigtig god weekend.
Spændende med jeres tur til Amishfolket i USA.