mandag den 25. maj 2009

Weekend i Skagen

I weekenden har vi været på en lille miniferie i Skagen, fra torsdag til søndag. Vi var jo heldige med vejret, vi har gået ture ved stranden og badet i Hotellets badeland ( havet er skisme for koldt endnu ) Lørdag var som en varm sommerdag, solen skinnede fra en skyfri himmel, der gik vi ud til Grenen og solede lidt i klitterne på vejen retur igen, uanset årstid er der altid skønt i Skagen.


Midt i billedet yderst kan man se Skagens Gren.
Her slår de to Have sammen.

Jeg havde mit "Dus med himlens fugle" tæppe med, jeg kunne måske få quiltet lidt om aftenen, men desværre havde jeg kun fået 3 quiltenåle med, og de var hurtigt bøjet...men i Ålbæk fandt jeg en lille sjov butik, det halve af den var en malerforretning med alle mulige forskellige slags maling og pensler m.m....i den anden ende af butikken var der håndarbejde, garn, stof m.m, meget af det var vist ikke det aller nyeste, men jeg fik da nogle quiltenåle og købte også restlageret af dette stof, den kan nok bruges på et eller andet tidspunkt ;-) This weekend we have been in Skagen in northern Denmark, we vent for long walks on the beach in the good weather. In a small shop i found this fabric to bring home with me, to all the other fabric i have ;-) HH


1 kommentar:

Lenesquilt sagde ...

Du har helt ret, Skagen er skøn på alle tider af året. Og butikken i Ålbæk kender jeg godt, den er lidt sjov, men dejlig at besøge.
Kh Lene