fredag den 26. december 2008

Julegave


Så er julen ved at være overstået, i dag skal vi bare slappe af og spise rester, vi var sammen med Jans børn og søster juleaften her hos Jan og juledag var min datter og mine børnebørn sammen her med Jans børn til julefrokost, så det har været en hyggelig jul (jeg vandt forøvrigt mandelgaven) Jan er i øjeblikket på en kajaktur, mens jeg bliver inde i varmen.

For noget tid siden spurgte jeg Jan om han ikke kunne lave mig en lyskasse af en vinkasse i træ, det ville han gerne efter jul sagde han, men han havde fundet på noget helt andet, han har nemlig været på nettet og købe en fin stor lyskasse, (efter en del søgen både her og der) lykkedes det ham at finde en dejlig stor en, og den er rigtig god, nu får jeg ikke ondt mere i skulderen når jeg skal tegne mønstre op, hvad jeg gjorde før når jeg stod ved terassedøren og jeg er sikker på den også kan anvendes til mange andre ting. Det var en blandt andre dejlige julegaver jeg fik af ham.HH




3 kommentarer:

Inge sagde ...

Kunne man ikke få et link dertil, hvor han har fundet den lyskasse, den ser god ud.
Hilsen Inge

Bedstes Patchwork sagde ...

Hej Inge.
Jan har købt den hos et firma som hedder Gefa Art Shop som ligger i Sorø som sælger kunst og kunstartikler den har kostet 900 kr og den er rigtig god, nu har jeg afprøvet med lidt forskelligt, man kan endda sidde i sofaen og bruge den ;-) så den er jeg sikker på at jeg bliver meget glad for.HH

Maria Harrits sagde ...

Hvor ser den bare prof ud! Min er dejlig hjemmegjort og til den beskedne pris af 70 kr og lidt knofedt! Godt nytår!
Knus