torsdag den 2. oktober 2008

Hmm....indkøb igen



I aftes var jeg i sycafe hos Butik Himmelblå, min lampe som jeg havde bestilt hos Linda, da hun var i Odder var kommet hjem, så skulle jeg også lige have en firkantet lineal, hun havde også lige fået nogle nye skønne stoffer hjem, dem måtte jeg jo også lige have et par stykker af (til samlingen)









Tidligere på dagen havde jeg også været i Butik 5 trin ned, stod lige og manglede nogle få sort/hvide stoffer (lidt andet blev det jo også til)

Så måtte jeg også lige i gang med at lave nogle teposekort, og nogle konvolutter som passer til, der var ikke flere kort på lageret. Der er jo en som i dag fylder 50 år, hun skulle jo lige have et lille kort fra mig, så mit i al min syning, måtte jeg lige finde karton, papir m.m frem, og så sycafe om aftenen, så var den dag også besat.
HH

1 kommentar:

Pia sagde ...

Havde ikke lige luret at det var dig. Velkommen i blog-land, jeg linker til dig med det samme ...