lørdag den 20. juni 2009

Ny Taske?????...eller....

I er så flittige alle sammen, jeg synes ikke jeg får lavet så meget i denne tid...der er åbnet en ny butik i Beder som hedder Strik og Sy....der måtte jeg lige ned og kigge i dag, og faldt lige over denne lille kuffert, den kunne jeg altså ikke stå for, så nu har jeg igen fået en ny ting til at gemme ting i...eller en ny taske måske?????
For 3 netlydbøger siden købte jeg denne smarte lille sag, men man må jo kun låne 3 netlydbøger om måneden, hvad det nu ellers skal gøre godt for...nu havde jeg jo ellers lige fundet ud af det, men var i går på biblioteket for at låne et par lydbøger, der er endnu ikke det store udvalg i mp3 lydbøger, men masser af lydbøger med en masse CD´er til hver bog, så det må jeg jo så tage til takke med, nu har jeg jo ellers lige fundet ud af det andet, jeg er jo ikke så teknisk anlagt. Det er lidt hyggeligt at høre bøger mens man syer enten på maskine eller i hånden. HH

1 kommentar:

Maria Harrits sagde ...

Ja, sådan en lille sag er dejlig. Husk med jævne mellemrum at tjekke DR podcast. Der kan findes bøger til gratis download i MP3 format og andre gode sager (programserier, fiktion mv.). Vi ses Knus