torsdag den 25. juni 2009

Babytæppe

Jeg Har lige syet et babytæppe, Jan`s nevø og kæresten venter en lille dreng, han skulle være født d 21/6 så nu må der snart ske noget.
Jeg havde i USA bestilt 3 Charm Packs som hedder Sleepytime, men desværre var der kun 2 tilbage, så måtte jeg finde ud af noget andet så det kunne blive stort nok, jeg havde også bestilt 2 yard stof til bagside. I en bog fandt jeg en elefant som så måtte blive til midten af tæppet, i bogen var den applikeret men jeg syntes den blev for tung til tæppet, så jeg har broderet elefanten og applikeret tæppe o.a. på, sammen med et par sommerfugle. Det var godt jeg havde købt 2 yard til bagsiden, for der måtte også noget af stoffet i brug til forsiden, jeg har på et tidspunkt købt nogle påskestoffer hos Hannes hvor det gule med striberne var imellem og det passede perfekt i farven til tæppet, så det blev brugt til kanter, så til sidst blev det i rette størrelse.
Det er maskinsyet bortset fra midten og lukkekanten som er syet i hånden.


I have made a baby blanket, i have used 2 charm packs of sleepytime and 2 yard of fabric, and a little application and embroidery in the middle. HH


2 kommentarer:

Berit sagde ...

Hejsa.
Hvor det bare sød, håber den lille mand snart vil se dagens lys.

Maria Harrits sagde ...

Det er bare super sødt Hanne. Dejlige blide babyfarver.