søndag den 5. januar 2014

Hyggeweekend

 Til min fødselsdag fik jeg et gavekort af Pia og Berit til en tur til Den Lille Lade og en frokost, efter en hurtig beslutning fra os alle tre blev det i går at vi kørte dertil, det var en spændende butik at besøge, jeg har aldrig været der før, hold da op hun er kreativ og har masser af spændende stoffer, mønstre m.m.
efter besøget i den lille lade, kørte vi til Ikast hvor vi fik frokost på Cafe´ Magnus, en lækker stor pandekage med kylling og bacon..UHM...den var god og propmæt var man bagefter, det kan anbefales at spise der
 lidt indkøb i den lille lade blev det jo også til ;0)  Tak for en hyggelig dag i jeres selskab piger, det var supert
 Fredag var jeg på Aros og se en udstilling med Tal R, en spændende udstilling, med indlagt overraskelse han syr sørme også patchwork
 og det har ingen betydning om nogle af sømmene vender udad, her et vægtæppe med champignons som går fra stort til småt, Hermes tørklæder har han også klippet i stykker og syet sammen på forskellige måder.

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det ser ud til at have været en hyggelig tur og sikke du har købt . :-)

Tine - Design By T sagde ...

Det ser ud til at være en rigtig god tur! Jeg elsker selv at komme ud til Ragnhild i Den Lille Lade, for der er altid noget spændende at se på og fristelserne er store! Spændende udstilling på Aros. Skønt med en udflugt med veninderne!

Berit sagde ...

Selv tak Hanne. Det var en fantastisk tur, som snildt kan gøres om:-)

grymerspalet sagde ...

Hvor ser det ud til at have været en dejlig tur, du har haft med gode veninder. Og måltidet i Ikast - uhm... mine tænder løber i vand.
Den lille lade er skøn, det er efterhånden længe siden, jeg har været der .. i dette grå vejr, skulle jeg vist snart derud en dag, det er skønt at se Ragnhilds farvestrålende stoffer.

Kari sagde ...

Det lyder som om I har haft en dejlig tur. Jeg mindes stadig vores tur sidste år til Hvidsten Kro. Det er en dejlig gave at få.