tirsdag den 31. december 2013

Godt Nytår


Jeg er blevet færdig med dette halstørklæde til mig selv, strikket over et stykke tid men nu er det færdigt og det er dejlig varmt, det blev så det sidste der blev færdigt i år.

Vi har haft en dejlig jul og har fået mange gode gaver.
Vi skulle have været på Nytårs-camping med 2 hold venner, men det har vi aflyst, Jan ringede og spurgte på campingpladsen angående fyrværkeri og det var der temmelig meget af fik han at vide og det går jo ikke med en hund der er fuldstændig panisk over fyrværkeri, så vi har besluttet at blive hjemme, kun os, det er der ingen af os der har prøvet før, men det glæder vi os til, vi skal hygge med god mad, vin og Champagne som vi har købt hos "vores lokale" vinmand i Frankrig, den ved vi jo er god den har vi jo prøvet før.

Status for 2013 af hvad jeg har fået færdigt af håndarbejde:

6 Mug rugs
1 dukkequilt
1 par strikkede babysko
2 gribeklodser
6 fugle
1 æggevarmer
1brødvarmer
1 par grydelapper
2 brødservietter
8 dækkeservietter
1 bordløber
1 pose til fyrfadslys
1 sypose
1 dug til campingvognen
taske til strygejernet
2 toilettasker
1 slumretæppe
1 babytæppe
2 blomster
8 kaffeservietter
nissetøj
7 juletræer
1 halstørklæde

Lidt er det jo alligevel blevet til i årets løb, selv om jeg ikke har været så flittig de sidste måneder af året.

Jeg vil gerne ønske jer alle herinde et rigtigt GODT NYTÅR og håber i alle kommer godt ind i det nye år

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Rigtig lækket tørklæde og hvor er det bare dejlige farver, det passer jo til mange farver. Jeg synes du har nået meget i 2013.

Helene Juul sagde ...

Det var dog en imponerende liste over færdige projekter for 2013!
Godt nytår til dig og Jan

Unknown sagde ...

Jeg er imponeret, en liste over færdige projekter! - ideen er rigtig god. Du har fået lavet mange ting, og så ved jeg der er andre projekter undervejs.
Godt nytår til jer. Knus Anne Mette

Marianne sagde ...

Hej Hanne
hold da op en liste med lækre sager du har tryllet frem i året der er gået :)
ønsker dig rigtig godt nytår
knus

Kari sagde ...

Godt nytår.
Hold da helt op en lang liste over færdige ting. Jeg kan godt forstå du holder pause nu. Mere eller mindre frivilligt.