tirsdag den 12. juli 2011

Syning i ferien

Nu har jeg endelig fået taget billeder af det som jeg har fået syet i min ferie i Frankrig, gitte siger jo ellers jeg har dovnet den af i det Franske, men her kommer det jeg har fået syet mens jeg var der.Lukkekant på 4 dækkeservietter, til brug i campletten




En serviet til brødkurven har jeg også syet lukkekant på






5 blokke til min Pensylvania sampler fra helene juul som jeg har modtaget for længe siden ( nu mangler jeg kun 3 )






og sidst men ikke mindst min Hope Bom for Maj måned også fra Helene Juul, så lidt har jeg da fået lavet i min ferie.









11 kommentarer:

Lene Ravn sagde ...

Ja, det må man da sige. Forstår ikke hvordan du har nået det, med alt hvad i ellers har oplevet.
Du er flittig Hanne.

Maria Harrits sagde ...

Ja, du har da ikke dovnet den helt!

Berit sagde ...

Du har da været meget aktiv. Så meget tror jeg ikke at jeg når. Hvor har du stoffet med campingvogne fra.

Hanne sagde ...

Jaaaamen hold da op alt det du har lavet.
Dovnet - det har du ikke !!
Kh hanne

Gitte Møldrup sagde ...

sikke en dejlig produktiv ferie,det må være skønt af få lavet nogle af månedspakkerne, og sikke fine dækkeservietter, dem bliver man jo aldrig i tvivl om hvor hører til.

Inge fra Kludenyt.dk sagde ...

Jeg syntes da godt nok du har været flittig, og tak for hilsnen på min blog...
Inge

Gitte sagde ...

Jeg tager ordene i mig igen. Du har rigtig fået fabrikeret noget.

2ne sagde ...

Mange prosjekter på gang her ser jeg. Herlig stoff med campingvognene :-)

Marie sagde ...

Godt at høre at Charlie har det fint med sit syn - jeg kan godt se på billederne af ham, at han har sammenknebne øjne i forhold til vores Ronja - hun har de store Cavalier-stirre-øjne og er i øjeblikket i øjendråbebehandling fordi hun har fået en rift på linsen. Jeg glæder mig til at se Hope-bommen færdig, det ser flot ud! Du har vel nok været flittig på ferien!

Kari sagde ...

Du har da bestemt ikke ligget på den lade side i ferien. Søde dækkeservietter, perfekte til camping.

Helene Juul sagde ...

Ja hold da op du har været flittig Hanne!
Det ser godt ud ...