lørdag den 19. juli 2014

Serviet til brødkurven

Det er ved at være noget tid siden jeg blev færdig med en ny serviet til brødkurven i campingvognen, den har allerede været i brug flere gange, billederne var på mit kamera
I aftes var jeg ved at rydde lidt op på mit sy-værelse og fandt en pose med stoffer jeg helt havde glemt jeg havde købt, de fleste købte jeg da jeg var på besøg hos min søster i Odense og vi var på besøg hos Butik Kastanja...jeg har da vist for mange stoffer når jeg sådan kan glemme dem ;0)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Stoffer kan vi ikke få for mange af. Det er nogle flotte friske stoffer du har købt, hvad mon de ender med at blive brugt til. Din brødserviet er også rigtig sommerlig i farverne og med campingvogne på.

Unknown sagde ...

Ja så er jeg ikke den eneste der ligepludselig opdager en pose som er glemt :-) flot brødserviet sommerlig og dejlige stoffer.
Hilsen Lisbeth

Kari sagde ...

Det er ikke helt godt at finde en hel pose stof, som man egentlig havde glemt. Du har nok ikke lige skulle bruge noget af det. Sød brød serviet.