onsdag den 5. februar 2014

Hundetæpper

 For 1 år siden på sy-weekend fik jeg syet toppen til dette hundetæppe, nu har jeg lige været på sy-weekend igen og nu er tæppet blevet færdigt. De fleste som følger min blog ved jo nok lilla er en af mine yndlingsfarver, så selvfølgelig har Charlie en hundekurv i lilla på mit sy værelse, jeg tror  tæppet er godkendt

 jeg fik også syet et sofatæppe til ham, dette stof med Cavalier har jeg haft liggende længe, nu blev det så også færdigt
 det blev også indtaget med det samme det kom på sofaen

9 kommentarer:

Berit sagde ...

Så heldig den lille hund er:-) smukke tæpper

Birgits Puslerier sagde ...

de er rigtig fine dine tæpper.

Unknown sagde ...

Hvor er de bare fine dine tæpper, det ser også ud til at hunden synes det :-)

Helene Juul sagde ...

Det ser ud som om der er tilfredshed med resultaterne hos modtageren. SØD hund :-)

Håndarbejde skal der til sagde ...

Hej Hanne

Hvor er det altså rigtig fint

Hyggehygge
Marianne

Håndarbejde skal der til sagde ...

Hej Hanne

Hvor er det altså rigtig fint

Hyggehygge
Marianne

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Fine hundetæpper har den lille hundemand ;-))

Gitte Møldrup sagde ...

Sikke heldig han er, 2 nye tæpper så hurtigt efter hinanden

Annestof sagde ...

Nåååååååååhr. Hvor han sød. Tæpperne er også fine;-)