fredag den 22. marts 2013

DJ opdate

Jeg har fået syet 8 DJ blokke, en på Amerikansk, en over frysepapir og en på maskine, resten applikertet med back basting metoden, de har indtil nu været sjove at sy, men jeg er også startet i den nemme afdeling, den ene af dem jeg har syet består af 41 dele. Jeg tror det bliver et spændende projekt at sy DJ tæppet, men også et kæmpe arbejde, jeg håber ikke jeg løber surt i det undervejs.
Jeg har fået bestemt hvilke stoffer jeg vil bruge til alle midterblokkene, det har været et kæmpe arb. at få besluttet hvilket stykke stof jeg vil bruge til hvilken blok, få dem skåret ud klistret op og få nr. skrevet på de forskellige stoffer, men nu tror jeg at der er styr på det. Nu er de første 8 så syet, så mangler jeg "bare" 161 forskellige blokke i midtertæppet, hver blok måler er 11½ x11½ cm.

7 kommentarer:

Gitte Møldrup sagde ...

Det ser godt ud med den måde du har sat stoffet op på....men 41 dele i en blok på 11,5 x11,5 cm.....det må være en fejl det med at du er startet med de nemme :o))
God arbejdslyst med de næste blokke

susanne paysen sagde ...

Godt gået må jeg sige , en super ide du har lavet med at kunne overskue alle stofferne .
flot :O)

Berit sagde ...

Det ser jo godt ud. Godt arbejdet:-)

Annestof sagde ...

Hold fast sikken en udfordring. Bare det at skulle holde styr på det hele. Sejt!

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Wauh, sikke en planlægning du har lagt for dagen og dine blokke er blevet flotte.
God sylyst til de næste "par" blokke ;-)).

Helene Juul sagde ...

Hvor ser det godt ud Hanne!
Glæder mig til at kunne se (og røre) i virkeligheden.

Birgits Puslerier sagde ...

Det ser meget meget spændende ud. Snart kommer du vist til at hæve indbo forsikringen :O)