mandag den 26. december 2011

Pyha!!!

 Så blev Julen overstået for denne gang, med dejlig mad og gaver, vores træ i år var holdt i sølv og hvidt. Her er lidt af pakkerne kommet under træet.

 Jeg nåede lige at få lavet en sidste øjebliks dekoration, jeg plejer ellers at have nogle stykker, men på grund af travlhed med ny køkken er der ikke Julepyntet så meget i år.

 Den lille hund blev træt midt i det hele og faldt i søvn midt i gavepapiret, men han havde også en del pakker der skulle åbnes.

 Inden vores overnattende familie kørte hjem i dag, skulle den store af børnebørnene lige skulle forbi Bedstes stoflager, fordi hun havde fået noget der hedder Harumika Designstudie i julegave og lige skulle se om der da ikke lige var noget stof på      bedstes lager der kunne bruges og det var der selvfølgelig, især i den rosa afdeling ( mine stoffer er delt op i farver )
Jeg har efter lidt oprydning holdt huledag i dag = hjemmepy hele dagen og bare slappet af.

1 kommentar:

Inge (Kludenyt.dk) sagde ...

Hej Hanne
Jeg vil ønske dig et godt nytår, så lige at jeg nu kan skrive til dig her igen, meget smukt juletræ....Knus