torsdag den 17. november 2011

Bokse og Bøger

 3 nye bokse er det blevet til, de skal bruges til gaver.

 Den første er syet i Provence stoffer som jeg har købt i Frankrig

 så kom de sidste 2 bøger, bestilt i England, den til venstre så jeg hos Maria  en aften jeg var på besøg der, med masser af fine blokke og forskellige borter. 

 I aftes var jeg i sycafe hos helene juul  hvor jeg altså lige måtte have denne bog med hjem, jeg har set noget hemmeligt hos pia  fra den bog, som jeg bare er nødt til at sy engang ( hvornår det så end bliver ) der er jo masser af ting jeg gerne vil sy, men det kniber med tiden til alle de projekter. Så den sidste tid har det stået lidt i bøgernes tegn ( har jo for nylig fået andre bøger fra England ) men så er der jo kommet lidt nyt læsestof til boghylderne ;o) 

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

altid dejligt med ny inspiration ..
skønne bøger ser det ud til ar være :O)
knus♥

Marianne sagde ...

hov glemte helt at kommentere de fine bokse ♥♥♥
dem kan vi ike få for mange a vel :o)

Lenesquilt sagde ...

Det er vigtigt med bøger, dejligt med nye ideer

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Sikke skønt nyt læsestof du har fået.To af dem står også i min reol og er super gode.
Boksene er som altid fine.

Marlene sagde ...

Sikke fine bokse, de er bare uundværlige.

Kram