tirsdag den 8. september 2009

Indkøb og Kbh

I weekenden har jeg været i Kbh med min datter, for noget tid siden på hendes runde fødselsdag gav vi hende et Spa-Ophold i Kbh sammen med mig, det blev så denne weekend vi skulle afsted, vi tog fra Århus fredag kl 11 med færgen, vi har haft en hyggelig weekend, vi har også været lidt rundt og se nogle seværdigheder i Kbh, vi kørte så hjem igen søndag med en hud som to nyfødte børn, det kan varmt anbefales med sådan et ophold.Vi var lige forbi Speich Design i Lyngby på vejen over fredag, jeg havde til træffet i Roskilde købt noget stof med vilde dyr som jeg gerne ville havde noget mere af, jeg fik også købt lidt stof til mit blomstrede stof, som jeg glemte at købe til i Roskilde, jeg fik foræret et gratis mønster til en pude, de var nemlig ved at rydde op i deres gamle mønstre, jeg købte også et stykke stof med nogle forskellige sydamer på. HH


1 kommentar:

Berit sagde ...

Det lyder skisme godt nok dejligt.